kontrast
A+ A-
Strona Jednostek Oświatowych Gminy Przyłęk: www.przylek.pl
 > Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
 

Deklaracja dostępności
Wstęp Deklaracji
Publiczna Szkoła Podstawowa im. ppłk. AK Józefa Pawlaka "Brzozy" w Łaguszowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP Publiczna Szkoła Podstawowa im. ppłk. AK Józefa Pawlaka "Brzozy" w Łaguszowie.

Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: zgodnie z BIP . Data ostatniej istotnej aktualizacji: zgodnie z rejestrem w BIP

Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Treści niedostępne:
część dokumentów pdf zamieszczonych na stronie BIP Publiczna Szkoła Podstawowa im. ppłk. AK Józefa Pawlaka "Brzozy" w Łaguszowie nie jest dostępnych cyfrowo.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Oświadczenie sporządzono dnia: 2021-02-15. Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez Dyrektora  Publiczna Szkoła Podstawowa im. ppłk. AK Józefa Pawlaka "Brzozy" w Łaguszowie

Strona nie zawiera skrótów klawiaturowych, które mogłyby wchodzić w konflikt z technologiami asystującymi (np. programy czytające), systemem lub aplikacjami użytkowników.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt poprzez e-mail: psp.laguszow@wp.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 48 677 50 01. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Informacje na temat procedury
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu.

Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich 

Dostępność architektoniczna
Do budynku prowadzi trzy wejście od podwórka 2 oraz od strony drogi powiatowej jedno.
Wejście od strony drogi powiatowej jest dostępne dla osób na wózkach.
Przed wejściem nie ma schodów.

Sekretariat nie  jest dostępne dla osób na wózkach, sprawy administracyjne, można zglosić telefonicznie, pracownik ustali miejsce dostepne dla osoby niepełnosprawnej. 
W budynku brak toalety dla osób niepełnosprawnych.
Obok budynku brak miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
W budynku nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabowidzących.
W siedzibie jednostki nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.

Aplikacje mobilne
Nie posiadamy

 

Opublikowane przez: Marek Dziadosz | Data wprowadzenia: 2021-02-15 18:17:44.
Data wprowadzenia: 2021-02-15 18:17:44
Opublikowane przez: Marek Dziadosz
 
Dodatkowe Informacje:
Adres:
Urząd Gminy
ul. Przyłęk
26-704
Wójt Gminy
Eugeniusz Andrzej Wolszczak
Kontakt:
Tel: +48 0-48-677-30-16
Fax: +48 0-48-677-30-01
e-mail: przylek@przylek.pl