kontrast
A+ A-
Strona Jednostek Oświatowych Gminy Przyłęk: www.przylek.pl
 > Ogłoszenia, komunikaty
Ogłoszenia, komunikaty
 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO:
SEKRETARKA/INTENDENT
W PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W PRZYŁĘKU
1. Określenie stanowiska pracy:

1) stanowisko: sekretarka/intendentka
2) wymiar czasu pracy: pełny etat
3) rodzaj umowy: umowa o pracę
4) miejsce pracy: Publiczna Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 142, 26-704 Przyłęk

2. Wymagania niezbędne:

1) Wykształcenie wyższe (studia licencjackie) - preferowany kierunek: administracja.
2) Znajomość przepisów w zakresie kodeksu postępowania administracyjnego oraz zasad pracy biurowej.
3) Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.
4) Biegła obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office.
5) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
6) Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie.
7) Znajomość przepisów HACCP.
8) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.
9) Wysoka kultura osobista, komunikatywność, obowiązkowość, rzetelność, dyspozycyjność.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji (tradycyjnej i elektronicznej) w dzienniku korespondencyjnym, przekazywanie dyrektorowi w celu zapoznania się i podział korespondencji zgodnie z poleceniem dyrektora.
2) Prowadzenie ewidencji przesyłek specjalnego rodzaju.
3) Przechowywanie pism, według zasad określonych w instrukcji kancelaryjnej.
4) Wysyłanie korespondencji, zakup, ewidencja i rozliczanie znaczków pocztowych.
5) Przepisywanie pism i ogłoszeń zleconych przez dyrektora szkoły.
6) Prowadzenie na bieżąco z należytą starannością ewidencji dzieci i ewidencji uczniów, współpraca z pedagogiem szkolnym oraz innymi szkołami i instytucjami w tym zakresie.
7) Prowadzenie księgi uczniów, księgi ewidencji dzieci zamieszkałych w obwodzie (ruch uczniów).
8) Wystawianie zaświadczeń dotyczących obowiązku szkolnego uczniów.
9) Sporządzanie i wydawanie duplikatów świadectw ukończenia szkoły.
10) Kompletowanie do oprawy arkuszy ocen uczniów, którzy ukończyli szkołę – tzw. księgi ocen i przekazanie ich do archiwum szkolnego.
11) Prowadzenie ewidencji delegacji służbowych.
12) Prowadzenie ewidencji pieczęci szkolnych.
13) Prowadzenie, przechowywanie i zabezpieczenie księgi druków ścisłego zarachowania.
14) Zabezpieczenie i przechowywanie pieczęci urzędowych.
15) Przechowywanie teczek z dokumentacją szkolną, zgodnie z jednolitym wykazem akt obowiązujących w szkole.
16) Przechowywanie dokumentacji kontrolnej, pokontrolnej itp.
17) Bieżąca obsługa interesantów oraz udzielanie informacji.
18) Odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa urządzeń biurowych sekretariatu.
19) Sporządzanie sprawozdania SIO w części objętej zakresem czynności sekretarza szkoły, współpraca z pracownikami szkoły w zakresie zbierania informacji do sprawozdania oraz nadzór nad kompletnością i terminowością złożenia sprawozdania.
20) Nadzorowanie poprawności przesyłanych do OKE i otrzymywanych z tej instytucji danych, związanych z egzaminem uczniów.
21) Prowadzenie i rozliczanie spraw związanych z ubezpieczeniem uczniów.
22) Prowadzenie rejestru wypadków uczniów i potwierdzanie ubezpieczonym kart wypadkowych.
23) Dokonywanie zakupów materiałów papierniczych i innych środków niezbędnych w sekretariacie szkoły.
24) Dbałość o należyty porządek i ład na stanowisku pracy, stan wyposażenia znajdującego się w sekretariacie szkoły oraz jego zabezpieczenie.
25) Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
26) Nadzorowanie sporządzania posiłków i przydzielania porcji żywnościowych.
27) Przestrzeganie dziennej stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie oraz właściwe ich przechowywanie.
28) Przestrzeganie przepisów związanych z GHP i HACCP.
29) Przyjmowanie opłat za posiłki, rozliczanie i dokonywanie wpłat.
30) Rozliczanie stanu magazynu.
31) Rozliczanie faktur.
32) Sporządzanie jadłospisów zgodnych z normami żywienia.
33) Zaopatrzenie kuchni w artykuły spożywcze.
34) Sporządzanie kalkulacji stawek żywieniowych.
35) Inne czynności służbowe zlecone przez dyrektora szkoły w toku bieżącej pracy.


5. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny z uzasadnieniem – podpisany odręcznie,
2) CV ze szczegółowym opisem przebiegu praktyki zawodowej i opisem zakresu
wykonywanych dotychczas obowiązków i posiadanych uprawnień,– podpisany odręcznie,
3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na potrzeby rekrutacji oraz zapoznanie się z klauzulą informacyjną (załącznik KLAUZULA INFORMACYJNA), potwierdzone własnoręcznym podpisem.

6. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca przy komputerze powyżej 4 godz. dziennie.

7. Miejsce i termin składania ofert

Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 20.07.2022 r. osobiście w Publicznej Szkole Podstawowej w Przyłęku w godz. 9:00 do 14:00 lub listownie na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa w Przyłęku, Przyłęk 142, 26-704 Przyłęk (decyduje data wpływu). Nie będą uwzględniane oferty złożone drogą elektroniczną.

Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem: „Nabór na stanowisko sekretarka /intendent w Publicznej Szkole Podstawowej w Przyłęku”.

Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Oferty osób niezakwalifikowanych zostaną zniszczone.

 

 

Klauzula informacyjna
dotycząca realizacji zadań związanych z naborem na stanowisko sekretarki/intendenta
w Publicznej Szkole Podstawowej w Przyłęku
Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO), poniżej przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1) administratorem danych osobowych jest Publiczna Szkoła Podstawowa w Przyłęku (26-704 Przyłęk, Przyłęk 142)
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: bodo.radom@gmail.com lub pisemnie na adres Administratora.
3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko sekretarki/intendenta w Publicznej Szkole Podstawowej w Przyłęku.
4) Dane osobowe będą przetwarzane w ramach dokumentacji prowadzonej przez Publiczną Szkołą Podstawową w Przyłęku na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt. 3, z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
6) Jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7) W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe wzięcie udziału w postępowaniu kwalifikacyjnym na stanowisko sekretarki/intendenta w Publicznej Szkole Podstawowej w Przyłęku.

Zapoznałem/am się …………….............................
(data, czytelny podpis)

 

Opublikowane przez: Jerzy Kamionka | Data wprowadzenia: 2022-07-07 19:15:55.
Data wprowadzenia: 2022-07-07 19:15:55
Opublikowane przez: Jerzy Kamionka
 
Dodatkowe Informacje:
Adres:
Urząd Gminy
ul. Przyłęk
26-704
Wójt Gminy
Eugeniusz Andrzej Wolszczak
Kontakt:
Tel: +48 0-48-677-30-16
Fax: +48 0-48-677-30-01
e-mail: przylek@przylek.pl