DYREKTOR PSP w Łaguszowie
ogłasza nabór na stanowisko sprzątaczki.
WYMAGANIA: posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na proponowanym stanowisku, wykształcenie co najmniej podstawowe, dyspozycyjność, odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność, dokładność oraz umiejętność pracy w zespole.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: utrzymanie w bieżącej czystości przydzielonego rejonu sprzątania a w szczególności: zamiatanie, mycie podłóg, odkurzanie i mycie mebli, parapetów, żaluzji, rolet i innych przedmiotów będących na wyposażeniu klasy czy pomieszczenia, mycie lamp, drzwi, mycie sanitariatów, glazury, umywalek z użyciem środków dezynfekujących, mycie okien i ram, wynoszenie śmieci.
WYMIAR I DATA ZATRUDNIENIA: 40/40etatu, umowa od 01.09.2020 na zastępstwo
WYMAGANE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA:
podanie o pracę, CV z opisem przebiegu pracy zawodowej, kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie zawodowe, kserokopie świadectw pracy, oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
Dokumenty aplikacyjne: podanie o pracę oraz CV należy opatrzyć klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji
Wymagane dokumenty należy złożyć w sekretariacie szkoły lubprzesłac na email szkoły do dnia 21.08.2020 r. z dopiskiem nabór na stanowisko sprzątaczki. |